.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گاز به واحدهای صنعتی و CNG مازندران رسید

استاندار مازندران از فعالیت مجدد 12 واحدCNG مازندران و واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران به ترتیب اولویت خبر داد.

ابوطالب شفقت امروز در بازدید از ستاد بحران شرکت گاز استان مازندران افزود: برای حل مشکل گاز در استان، ستاد بحران در سطوح دستگاه های وابسته، فرمانداری ها و استانداری نیز تشکیل شد و تمامی حوادث و اتفاقات کسری فشار گاز مدیریت شد.

وی با اشاره به اینکه در تعدادی از شهرهای مازندران نظیر قائمشهر در روز یک شنبه هفته گذشته با 50 درصد قطعی گاز مواجه بودیم اظهار داشت: با همکاری شرکت ملی گاز ایران و انتقال گاز از طریق خط ساوه و استان گیلان خوشبختانه قطعی گاز به صفر نزدیک شده است.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: وضعیت گاز رسانی به واحد های مسکونی و اماکن عمومی کاملاً عادی است.

وی از فعالیت مجدد عملیات گازرسانی به دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی خبر داد و اضافه کرد: دستگاه ها فقط طی ساعت های 7 صبح تا 12 ظهر مجازند تا از گاز طبیعی استفاده کنند.

شفقت که به منظور قدردانی از پرسنل شرکت گاز استان مازندران در جمع کارکنان این شرکت حاضر شده بود خواستار صرفه جویی شهروندان و استفاده بهینه مشترکان از گاز طبیعی شد و گفت: باید با هماهنگی شرکت نفت امکانات سوخت دوم در واحدهای صنعتی و تولیدی و حتی خانگی مهیا شود.

وی با اشاره به سردی هوا طی هفته جاری در شهرهای استان مازندران به ویژه ارتفاعات افزود: تا رفع کامل شرایط بحرانی ستاد بحران در استان مازندران به فعالیت خود ادامه می دهد.

استاندار مازندران به فرا رسیدن ماه محرم و ضرورت گاز رسانی به روستاها و تکایا و مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: در روستاهای که تاکنون گاز رسانی انجام نشده است با ارسال گاز مایع مشکل این بخش باید حل شود که با هماهنگی شرکت نفت استان در حال حل این مشکل هستیم.

وی نقش رسانه‌ها را در آگاه سازی جامعه مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: سیاه نمایی عملکرد مسئولان نظام توهین به ملت قلمداد می شود که در این زمینه خبرنگاران، رسانه ها و مطبوعات باید هوشمندانه تر عمل کنند.

شفقت با اشاره به اینکه مصرف انرژی در کشور بسیار بالا است بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه انرژی تاکید و گفت: باید کاری صورت گیرد که پیک مصرف در سه زمان متفاوت کنترل شود.

سرپرست شرکت گاز استان مازندران نیز در این زمینه گفت: همزمان با استان مازندران 12 استان دیگر کشور با این مشکل مواجه بودند که با هماهنگی شرکت ملی گاز خوشبختانه کشور از حالت بحرانی فاصله گرفته است.

محمد مصطفی قربانی خاطر نشان کرد: کارشناسان شرکت گاز کار تخصصی هات تپ را که قرار بود یک هفته ای انجام گیرد ظرف دو روز انجام دادند.

وی در پایان ضمن تسلیت به کارکنان شرکت ملی گاز ایران به خاطر درگذشت دو پرسنل این شرکت طی هفته ای گذشته در قزوین افزود: تمامی کارکنان شرکت خود را به خدمات رسانی شایسته ملزم کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.